Lejon

Vad tror ni om kombinationen Vädur-Lejon?
Dom Lejon jag träffat innan har varit ganska olika varandra.. Roger och Denniz.. fanns nog inga likheter alls. Roger var ganska puckad och Denniz bra mycket vettigare. Roger blev dumpad.. Denniz kanske egentligen hade passat bättre som en kompis. Men i en tid då både han och jag blivit ensamma så var det nog ganska bra ändå för mig att va med han. Han visste ju vad som hänt och var även han en god vän till Daniel. Daniel tyckte att vi skulle åka ill ROskilde med honom och bo i husvagn och vara nyktra och drogfria. Passande eftersom Denniz inte kan dricka liksom. Hade varit skoj tror jag. Det var iaf trevligt dom gånger vi åkte till Falun och hälsade på och drack te. Och jag åkte dit sen också och drack te.. till morgontimmarna. Minns inte nu vad vi pratade om, men jag minns att det var trevligt. Kanske inte skulle ha gått längre än till tedrickandet. Men men... Har min hjärna nånsin fungerat och hajat att man kanske ska ta det lite lugnt? Men, öh?? Jag har aldrig varit ensam om att göra såna missar, det har ju alltid varit en till med.

Underligt.. Kom att tänka på att Daniel är den enda jag visste att jag var tillsammans med när vi hade sex på riktigt första gången. Han och jag visste att det skulle va vi efter bara nån enstaka kyss. Sen dröjde det flera veckor innan vi gick så långt som till sex. Men det finns ju även en särskild anledning tror jag. Risken för hepatit... Han kollade upp det tror jag. Men hur som helst så tror jag att de var en bra grej. 

Skulle inte skriva om det där nu egentligen.. men tankarna vandrar ju iväg.. 

Jellon? vädur? Båda är eld va? nä jag minns ju inte, hehe.

Men nu ska jag sova..

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0