lite till dårå

AF imorrn.
Borde höra om han har kollat upp nåt om lastbilskort.. För om dom kunde hjälpa mig med det hade det ju varit asbra. Lät ju så på gubben där sist, eftersom jag är över 25 nu och inte "ungdom" längre. Regler vettu, som Johanna som började en utbildning till svtsare eller vad det var och fick lov att sluta när dom kom på at hon var under 25. Och alla dom där reglerna ändras hela tiden så om dom kan hjälpa mig nu, så är det inte säkert att dom skulle kunna det om 2 år eller så.. Så om det verkligen skulle gå nu så borde man ju passa på. 

Å det där med finsam och skiten och mina missade tider bla bla bla. Fan, jag vill inte hamna där, men i våras kändes allt verkligen så totalt jävla omöjligt och som att det var en möjlig utväg. Men utan att ha käkat skiten dom ville att jag skulle käka så känns det som de finns lösningar på nå vis. Däremot vet jag inte vilken som skulle bli bäst. Skulle vilja kunna förflytta mig på samma sätt som star trek, vad heter det? Bara stråla över mig dit där jag vill vara. Då skulle man kunna jobba i Fagersta men inte behöva bo där eller åka emellan. Å vad enkelt att kunna ta sig till stugan, 15 mil skulle inte va nåt problem längre. 15 mil är inget probem nu heller, men bensinen.. som kostar pengar. 

Ja, just det, måste skriva ut sånt papper och kolla vilka dagar jag har jobbat. Jäklar vilken dålig ordning jag har på sånt där viktigt. Aaa och 4 timmar på klubben också ju. Hålla reda på allt? Med min hjärna som inte fungerar... Tider, datum, papper, viktiga mötet m.m. Sånt som jag har så svårt att minnas. Men minns ganska lätt roligare saker :-D

Usch, vad kluven jag är. Har inte någon kontroll över mycket nu. Vad händer? Kommer nåt att hända eller inte? Jag är hur som helst  ganska less på att sitta i denna lägenhet och känna mig ensammast i världen. Oj oj, klagar redan på det, och jag har varit hemma i 7 timmar bara.

Blommorna levde iaf när jag kom hem, men dom va en aning törstiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0