sådär

SLängde iväg ett mail till jobbstället jag sökte förut. Jag hade ju första tjing som vikarie sade dom. Så jag hoppas hon inte gått på barnledigheten än, hon jag mailade. Vet liksom inte om jag hade nån annan att kontakta.


Uppe tidigt idag.. I natt ska jag börja på cykeldistrikt :( HJÄLP!!!
Jag kommer va helt slut i kroppen. Tur att det inte är någon ridning på klubben ikväll. Får jämt sån träningvärk av att rida där. Pernilla kör hårt med oss ;)

I helgen har jag och Emma Sköns varit i både Norrköping och Stockholm. Norrköping för årsmöte med Stefan Sundström-sällskapet, och dessutom så kom han och spelade för oss. Körde lite nytt material så det var extra kul. Och alla var trevliga och sådär i sällskapet också, vi var ca 20 pers och jag hade väl bara träffat max 5 pers innan. Så det var ju skoj att det fanns fler vettiga människor. Vi blev erbjudna sängplats på vandrarhemmet där 2 killar sov, men vi tackade nej och sov i bilen som vi hade bestämt från början.

Att vi hamnade i Stockholm var Stefans fel.. fast det var inte helt fel. Snarare helt rätt. Allsång mot högern med Johan Johansson, Kajsa Grytt, Ola Magnell, Sanna Carlstedt, Steffe m.f. Såna grejer skulle jag vilja åka mer på.

Ibland känner jag verkligen för att flytta upp till stugan, ibland känner jag att man borde bo i en större stad där det händer någonting, där det finns grejer att gå på och vara med på. Men att bo i en trist lägenhet i Hedemora.. med trista människor som knappt hejjar utanför. Det är ganska värdelöst.

Grejen är den.. att även om man bor i stugan så har jag fortfarande ganska nära till tåget som går i sthlm så det skulle inte vara några större problem att göra både och, så länge jag inte har nåt annat som binder mig där uppe.. så som djur.. som jag garanterat skulle skaffa om jag bodde där. Hmm, kluvet va? Ta med både hund, katt, häst och gris på tåget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0