Stilmall

Ja gillade inte alls texten på förra utseendet jag hade på bloggen. Denna är mycket lättare att läsa och att fatta överskriften. Men bilder på mat upptill... Det är ju ingen matlagningsblogg direkt? Men vi kör på den här nu iaf. Rött är snyggt och texten är där jag vill ha den.

Somnade före 00 igår.. Vaknade vid 11 idag. förutom att jag vaknade till när jag fick leveransrapport om att mitt sms till Jonas hade kommit fram. Det är inte många man känner som faktiskt stänger av mobilen när dom ska sova. Men vad är det jag har sagt förut? Jo att får jag sova ostört så sover jag i 11 timmar. Då är jag helt utsövd när jag vaknar och det är så jäkla skönt! Tur att Lajka är en snäll och tålmodig hund som inte har för liten blåsa ;-) Men igår vaknade jag vid 8 och gick upp en stund senare, och det kändes helt okej det med.. Så 8 timmar eller 11 är nog det som funkar bäst. Man sover ju i cykler har jag hört och att dom är ungefär 3 timmar långa. Så beroende på var i en sån cykel man befinner sig så känner man sig olika trött när man vaknar.

Ni ser, det är ingen matlagningsbogg, snarare en med lite mer inrikting på vetenskap ;-)

Nä, uppstigning, frukost och ridning? Ridning ikväll på klubben igen.. jag har tappat bort vår läxa. Som säkert kune vara bra att göra men som kändes så fånit på nåt vis. Jag är inget bra på att sätta upp mål och sånt. Idag skulle vi hoppa bana och alla skulle göra sån där lapp med olika mål osv.. Japp, mitt mål är väl att ta mig runt felfritt i så fall, hehe. Och helst få det att flyta bra och känns jämnt.. Räcker det som mål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0