Träning

Det blev ridning och simning dagen efter att jag skrev sist. Jag red Krista och byggde upp ett litet me robust hinder, och hittade kantareller när jag släpade träd i skogen. På kvällen cyklade jag ner till simhallen och simmade 1000 meter. Det tog en halvtimme ungefär. Hade tänkt simma typ 750 meter men när jag hade gjort det tyckte jag att jag lika gärna kunde fortsätta ett tag till.

Idag red jag båda hästarna. Vega kändes lite konstig i början, så jag tänkte gå hem igen, men efter en liten stund kändes det okej. Så vi tog en tur i djupdalarna och jag övade nedsittning i traven, eftersom det brukar ta på magmusklerna. Men jag känner än så länge bara av låren och det är väl träningvärk från tisdagens ridlektion med Harley.

Det är riktigt skönt att ha hyfsad kondis och jag tänker behålla den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0