Trött

Jag har varit igång sen strax före 3 i natt, och då hade jag bara sovit i 2 timmar. Tidningarna, första dagen ensam på cykeldistriktet, Höll på till halv sju, men får bara betalt till tjugo i sex:(
cykeljobbade
Sen frukost och lite softa vid datorn till halv nio, Kl 9 mockning på ridklubben. Cissi hade massa lektioner så jag och Sandra fick göra allt. Kom iväg först 13:15 därifrån.. Trökigt. Nu bad, sedan kanske sova eller åka ut till ön på en gång. Kan ju sova en stund där om jag blir trött eller i bilen. Jag trivs som fan att sova i bilen, det är mysigt :)

Men trött är jag. Blir jag stilla mer än 15 minuter tror jag att jag skulle somna.

Får se om jag somnar och drunknar i mitt lilla badkar. Skulla vara duktigt om jag lyckades med det ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas Parker

Jösses, jag fattar inte hur du pallar med allt! Jag blir helt slut av minsta lilla. Det känns som jag har sovit non-stop i två dygn. Och jag är fortfarande trött! Fast iochförsig, så har det inte alltid varit. När jag pluggade på gymnasiet orkade jag ibland med fulla skoldagar trots att jag inte sovit ett dyft på natten. Och det pallade jag utan något uppiggande medel whatsoever. Inget kaffe, ingen energidryck, inga koffeintabletter... Jag brukade ta Alvedon eller Ipren i förebyggande syfte för att slippa huvudvärk. Ah, jag var en hårding på den tiden...



Förresten, Karl Martindahl känner du kanske igen från dokusåpan Fame Factory...

2008-09-08 @ 03:51:15
URL: http://souldriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0