Barnsliga

Jag och Sandra kan vara en aning barnsliga. Idag när vi var ute och red lekte vi att vi var bröderna Lejonhjärta och att hästarna var Grim och Fjalar. Vi var bra nära att börja härja och tro att den stackars tajtsklädde gubben som joggade var en Tengilsoldat!!! Haha, vi hade ganska kul iaf.

Vega som har stått en vecka fick hoppa små hinder och brakade ner för en brant backe i trav med mig. Brakade upp för en backe i full fart så jag inte fick stopp på henne förns vi kommit långt ut på asfalten, tur det int kom några bilar. Sen lekte hon känguru i en annan backe som vi inte ens skulle uppför. Hon blir så stark när hon drar :( Ouppfostrad slyngel!

I natt ska jag köra det nya distriktet själv för första gången, spännande... Jag har bra koll på lite drygt första halvan tycker jag, resten får vi väl improvisera, hehe. Missar jag nån så är det väl så, inte så lätt alla hålla reda på alla dom där småvägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0