Duktig

Känner mig ganska duktig nu. Visst det blev inte en inte en perfekt runda. Men för att vara första gången så var det bra, tyckte även chefen. En södran för mycket och nån liten miss på DN och svenskan, tror jag gav fel till nån så det fanns ingen DN till den sista som skulle ha det. Men Maurits som bor där ute skulle ta med en DN till den som blev utan. Så enligt mina beräkningar kan max 2 pers klaga efter den här rundan. På lördagarna har man dessutom extra tid eftersom man åker upp till Engelsfors så man ska vara klar senast 07:15 och jag var klar 06:45 :-) Känns superbra!!

Nu har jag just ätit en macka och en kopp oboy, så jag ska väl krypa ner och sova. Varit igång sedan 12:30 igår tror jag. Och fick max 6 timmars sömn förra natten.. Dinos ringde och väckte mig vid 3, och ringde en kvart senare och visste inte om att hade ringt mig nyss. Sedan kunde jag inte somna om förns efter 8 igen.. CP dygnsrytm igen då. Men nu ska jag inte jobba nåt mer just nu vad jag vet, så man kan kanske vända tillbaka den igen. Tänk att kunna vara ute i solen en hel dag, vad härligt. 

Ikväll då? Händer grejer lite överallt. Men det lutar nog att jag hakar på Emma på tjejfest känns det som.. till att börja med iaf. Skulle gärna åka in till Caté Paris senare, band som spelar och sådär. Jävligt kul att nåt ställe annordnar nånting mer vettigt än bara disco(som ingen går på iaf). 

Nä God natt Bloggen.
Tack och Hej Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Ola

2009-04-11 @ 09:08:13
Postat av: Ola

Tur att du har grejer inplanerat o så ...

2009-04-11 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0