Nytt jobb

Semestervikariat på en gruppbostad. Kan det vara nåt? Var på liten intervju nyss och nästa måndag och tisdag ska jag gå introduktion. Bra att ha introdutionen tidigt ifall man känner att man inte alls vill vara där. Jag har ju tidningarna i så fall. Gruppbostad 75 %, eller tidningar ca 50%?

Spännande iaf. Ska maila arbetförmedlingen nu. Dom borde iaf bli nöjda. Jag som sagt att jag inte vill jobba inom vården.


I eftermiddag oh ikväll blir det att åka transport med Krista. Till ställer där Lina har hästarna. Vi ska vara med på träning :-) Hoppas det går bra. Också spännande. Och jag har träningsvärk i hela kroppen från ridlektionen igår på ridklubben. Värst i magen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0