Pollen?

Tänk om min förkylning egentligen är pollenallergi? Usch, hoppas inte. Har även ont i handlederna? Hänger det ihop med förkylningen eller har jag det av någon annan anledning?

Det gick bra på träningen med Krista igår. Me jag blev tvungen att låna ett spö, eftersom hon tänkte stegra sig när jag bad henne trava. Med ett spö i handen så blev hon mera framåt. Vi travade mest på volten och bytte om volt gång på gång så vi red som en åtta. SKa försöka rida lite sånt då och då på hundplanen eller hokeyplanen, men jag vet ju hur hon kan bete sig, och hon skräms fan när hon stegrar sig.

Vaknade halv 7 idag och kände mig pigg och utvilad. Så jag och Lajka gick ut och bajsade/plockade maskrosbland till kaninen. Nu sitter jag här med lite frukot och undrar vad man ska göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0