idag

Var nyss till Erikhjälpen med syster och knölade in soffan i min bil. Bakluckan går inte att stänga helt.. kanske lockar tjuvar? Så dom vill sno min urusla cd-spelare i bilen. Den som slutat spela skivor :( Jag kan bara lyssna på radio i den nu.

Vid 16 ska jag följa med Sandra till Hofors och kolla på balklänning. Shit jag undrar hur många hon provat nu? Jag provade en som Lina hade fixat åt mig och gick på balen i den. Hade inte Lina ordnat klänning åt mig så hade jag nog inte ens gått. Efter Hofors ska jag till Sara, så jag hoppas den där tjejen i Hofors dyker upp vid 17 som hon sa, annars blir det ont om tid.

Jag som hade tänkt hinna få ut Krista på någon slags motion idag. Ridning kan vi glömma, jävla fitta! Men köra eller longera hade kunnat funka. Men jag vet inte vart longeringslinan är, dessutom brukar det bli lite kaos när jag longerar Krista. Hon brukar stegra sig och vända runt och byta varv och sådär. SKa nog ringa mamma och höra vad hon har för sig.. Vega ska vila en vcka så jag tycker att mamma skulle kunna ta ut Krista på en ridtur. Förutom att vi bytte häst i torsdags när vi red så har inte mamma ridit henne sedan i höstas, och den gången trillade hon av. Krista tvärvände i traven för hon blev rädd för Henke, Mona och Zingo som dom skulle möta och rida ihop med. Mamma märkte att hon tittade mycket men fortsatte ändå att trava, då får man skylla sig själv.

Den där soffan då? Vill inte att bakluckan står på glänt i natt. Ska man bära upp soffan hit eller? Ska ju jobba natten mot lördag i helgen så det är ingen idé att åka till stugan nu. Nästa vecka och påskaftons morgon ska jag också jobba, sedan är jag dessutom bjuden på 25 års kalas den 11e. Så hmm, soffan borde tas ur bilen.

Förresten försökte jag klippa mig själv igår. Klippte upp lite i luggen, ska nog se om jag kan hitta någon annat att släppa lör i resten av håret. Blir det fel så blir det. Könns som det kan vara värt ett försöka iaf. Men varken Jessica eller Therese får föröka igen, haha ;) Dom har sumpat sina chanser att bli frisörer åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0