dröm

Drömt mycket i natt. Den jag vill minnas är drömmen om Daniel. Vi var på järnvägsgatan där han bodde då.. Dom bodde så som dom bodde då när han... :(
Hur som helst så träffade jag på han på någon slags liten spelning eller nånting iaf, fast sedan var vi hemma hos dom och spelade TP med familjen. Niklas var också med. Jag vågade inte prata med honom när alla andra var med. Han hade undivit mig under lång tid, jag hade ju trott att han var död. Men jag föreslog rökpaus så han skulle gå ut och röka och jag hann prata med han lite innan Niklas kom ut och störde och frågade om Daniel hade lust att köra han nå kompisar. Så i drömmen var Daniel helt nykter, hade fixat körkort och levde det livet som vi ville att det skulle bli fast utan mig... Jag minns inte vad jag hann säga innan Niklas kom, hann nog inte till något viktigt.

Hur som helst så mådde Daniel bra i drömmen. Och det jag ville säga honom var att huvudsaken han hade det bra så var jag nöjd.

Så jag hoppas han har det bra, oavsett var han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0