grejer på gång.

Ska hem till Emma ikväll. Hon fyller år :) I morgon fyller Erik 30, vi fikade med släkten igår.

Fick en husvagn i veckan när jag var i Rättvik.              
                   husvagninredning
Tycker att den är riktigt fin för att va gratis :) Och inredningen är inte tokigt orange fast det är en sjuttitalare. Lite mer porriga färger på inredningen, hehe!

I måndags kollade jag på kattungar hemma hos Lindas mamma. Tänkt att skaffa en grå. Men alla 3 var så söta och så olika. En vit och grårandig som hade nästan som leopardmönster på magen, den grå som jag vill ha och en långhårig vit och grå. Kankse jag inte har rätt betäckningar på färgerna.. Slänger väl in en bild istället.katter
Mamma längst in som är svart/vit.
Hade man haft ett hus med bra läge hade man velat ha allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0