Gud

Sitter på jobbet nu.

Har badat i gruvhålet i Östra Silvbergs gruva idag. Vet inte om det är bästa badstället, men det är ju så vackert där att man bara måste prova att bada. Det var grymt kallt, men till slut kom jag i! Kanske lägger upp nån bild när jag sitter vid datorn hemma.

Plockade dessutom en full bärplockare med blåbär där. Är det ofint att plocka på den gamla kyrkogården!? Äh, det är nog okej. Jag tror iaf inte att Gud misstycker. Han har nog mer överseende med vad man gör än vad vanligt folk har.

Angående Gud.. Det kan hända att han finns. Hade ett ganska seriöst snack med Gud förra måndagen och lovade att fundera rejält på om han fanns om jag fick tillbaka Lajka oskadd, och det fick jag ju, morgonen efter. Jag tror jag ska snacka med Gud oftare, jag tycker att han är skyldig mig lite flyt i livet snart ;-)

Slutar så tidigt som kl 11 i morgon. Undrar vart man ska bada då? I går var det Gruvsjön bortanför Nisshyttan, idag Gruvhål i SIlvberg.. Kanske Persiska viken(Tjärnantjärn)? Har inte badat där i år. Eller dammsjän var flera år sedan sist tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0