läget

Fy satan vad skönt att ha pengar över för en gångs skull!!!! Inkomster från flera håll denna månad så jag fick in sammanlagt 15 000 Hur ofta händer det? När jag i vanliga fall lever på ca 5000 i månaden annars. Tack vare att man stjäl mat hos mamma så klarar man sig då typ.

Har gått upp ett kilo i vikt i sommar. Det gillar jag inte, fast det kan ha varit vätska... mensen kom idag och det sägs ju att man samlar på sig vätska innan det. Trodde mensen skulle komma för länge sen och hade börjat bli lite orolig precis,haha och då dyker skiten upp.

Ska nog åka och bada eller nåt sånt med Sandra i eftermiddag, sen ska jag jobba i morgon och jobba ett dygn då. Sen på tordag har jag tagit ett extra pass och ska jobba kvällen då. Sen är jag arbetslös igen. Men jag vet iaf att dom har lite dåligt med folk just nu, så jag kanske får hoppa in mera :) Så jäkla skönt att få in lite pengar för en gångsskull alltså. Fast jag fick även in lönen från peace and love jobbet för vik-in också på nästan 2000 kr.

Kanske blir det några kalla ikväll också ;-)

Gruvsjön juli 09

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du är!

2009-08-08 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0