Besiktad bil.

Sitter på jobbet och hostar och hade så gärna sovit i några timmar till.
Enda anledningen att gå upp var att slänga till en kille frukost och ge en annan ögondroppar. Sen händer det liksom inget förns en annan vaknar och än så länge sover han. Så det är ganska dött här nu. Kaffebryggaren är laddad så den är bara att slå på. Jag dricker ju inte ens kaffe, brukar vänta och göra lite frukost till mig samtidigt som nån annan, tycker det känns konstigt att gå upp och äta ensam före alla andra när man kan ha sällskap. Men jag tror dom andra som jobbar här alltid har käkat frukost innan jag kommer när jag börjar 8. 

Ja ja, ville egentligen bara gnälla om hur trött jag är!

Lajka är ensam hos Mathias nu. Han ställde upp som hundvakt nu när jag lite plötsligt skulle jobba. 

Besiktade bilen igår och den gick igenom med två anmärkningar. Och dom hade jag sluppit om inte torkarmototrn hade gått sönder dagen innan besiktningen. Men jag besiktade iaf och trodde att dom skulle hitta en massa annat. Men det gjorde dom inte :) Gissa om jag är glad? Men dom ställde om mitt nya halvljus som jag inte har haft på säkert två år(och ändå gått genom besiktningar) och såg att växellådan läcker olja. Så det finns att fixa med nu iaf. Tror jag ska försöka leta på en bättre begagnad vindrutetorkarmotor idag :)

Nu kom Sussie också som jobbar dag. Ska väl ta och plocka undan mina sovgrejer och gå ner till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0