Hyacinter

Idag ska hycinterna vara billiga på rätt pris. Dom har en billig vara varje dag nu innan jul. Köpte tex ägg för 6 kr per 6-pack för ett tag sedan. Första gången jag köpt ägg som inte var ekologiska till mig själv på väldigt länge.. fy på mig, men det var ju så billigt!

Idag ska jag iaf inhandla lite hycinter och någon annan dag ska jag pyssla med dom, får se vad det blir.

Jobb kl 15:30 idag. När ska jag hinna skruva bil? Slutar jobbet kl 14 imorrn, kanske efter det? Men det blir ju så mörkt.

Ridlektionen igår kändes riktigt illa och ovant till en början. Men efter typ halva tiden så tyckte jag att det gick riktigt bra och Pernilla tyckte att han gick riktigt bra också :) Kul!! Var riktigt nöjd över att vi kunde galoppera lite mer samlat, kändes fint ju :) Lille Surprice, eller jag tycker ju att han är stor. Större än våra pållar hemma iaf.

Nu ska jag iaf dra, ska hinna lämna Lajka på Hea utan att behöva stressa ihjäl mig tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0