Just det

Jag och mamma var till skroten förra torsdagen och skruvade loss en torkarmotor till min bil. Men har inte haft tid att göra mer, ska prova skruva dit den själv hade jag tänkt. Har skaffat en pojkvän som inte har körtkort, så jag får nog lära mig skruva bil själv tror jag ;-)
Jag skruvar bort en torkarmotor på skroten i Avesta.
Fast det är iofs andra gången vi är till skroten och skruvar loss samma del, Leif bytte den förra gången, men det borde inte vara så jäkla svårt.



Var på hela huset gungar den 28:e november. Med Lina, Ida och Ida. Vi hade tjejfest hos Lina först, och var lite fler där. Riktigt kul kväll!!
Lina och JagLina, Ida och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0