Ledig

Nu har jag gjort 9 dagar på raken och 2 av dagarna jobbade jag dubbla pass. Känner mig helt slut och vill vara ledig ett tag nu. Men det skulle inte förvåna mig om mobilen börjar plinga i morgon förmiddag och jag får förfrågningar om att jobba igen. Men just nu ska jag försöka att njuta av tanken på att vara ledig i 14 dagar nu :)

SNackade lite med Börje på msn.. det blev typ undergången är nära jag har både jobb och pojkvän. Haha, men av det samtalet kom jag ju på att jag skulle bjuda Mathias på käk när han slutade jobbet kl 17. Öhm så jag ska väl gå ut och undersöka om det finns nåt ätbart i mitt kök. Har ju nästan bott på jobbet så jag vet inte vad som finns? Fil och kalaspuffar har jag! Finmiddag ;-) Får kanske gå och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0