soft morgon

Var så trötta igår att vi gick och lade oss strax efter åtta. Sandra kom hit med Lajka och tyckte det var konstigt att vi hade lagt oss. Somnade väl strax efter nio, haha. Så i morse kl 07:53 tittade jag på klockradion och var pigg och utvilad :) Det händer inte ofta.

Men vi gjorde faktiskt lite nytta innan vi lade oss igår. Vi bar upp en dörr från källaren så man får sova utan en massa djur i sängen. Men vi fick lov att flytta bokhyllan för att dörren skulle passa in bra. Slängt massa onödigt skit från bokhyllan och dammat den!! Och för dem som inte känner mig så dammar man i princip aldrig hemma hos mig. Man torkar av TVn om nån kommit åt dammet där så det blivit märken liksom.

Idag ska jag gå till arbetsförmedlingen och apoteket. Dessutom besöker jag nog bolaget också. Är medbjuden på 30 års fest i morgon. Sandra tyckte vi skulle komma på Livias inflyttningsfest. Och skrev så här i ett sms när jag berättade att vi skulle på 30 års fest:
Mäh, vem fyller 30 en så olämplig årstid?
Säger hon som fyllde år i onsdags, haha.
Lite trist att det krockar, för jag gillar ju att umgås med Sandra och hennes vänner också. Vara 20 år igen ;-) fast jag har ju aldrig blivit så mycket äldre än så känns det som.

Hade tänkt rida idag, men jag tror jag ska köra istället. Känns som det är nåt på gång och då passar körning bättre. Är därför jag ska besöka apoteket också. Dactacort är min räddning!!

Nån som vill med och rida eller köra häst?




Kommentarer
Postat av: Emma

Inte är väl undergången nära bara för att du välförtjänt får lite framgång och lycka i livet..:-) Jag är glad för din skull! Vem är denne Mattias då? Såklart man blir nyfiken! :-) Ska du ut på juldagsfirande någonstans? Henrik och jag firar jul i Skäve och han har frågat mej om man inte går ut nere hos mej. Men jag är dålig på utgång känns det som, är det kul i Hedemora t.ex. eller måste man in till Blge och trängas? Kram!

2009-12-14 @ 11:11:17
URL: http://www.skonahjordis.se
Postat av: Lisa

Det med undergången var nog lite ironiskt, iaf från min sida. Jag är riktigt nöjd med livet just nu :)

Juldagen har jag brukat gå ut här i Hedemora senaste åren. Brukar va mycket folk, och många man känner. Tror att både hotellet och kingen har öppet, men hotellet brukar inte jag gilla.. Antagligen är jag för snål för att trivas när det är dyrt att gå in där. Senaste åren har Niklas Dahlin kommit hit och gått ut med mig på juldagen, får se hur det blir i år, nästan blivit en liten tradition :)

2009-12-14 @ 13:53:47
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0