Tid

Det här har jag inte tid med egentligen.

Är egentligen bara ledig en halvtimme på hela dagen idag. På nåt sätt har dom lyckats lägga in att jag först jobbar 8-14:30 sedan skulle jag börja kl 15 igen och jobba till kl 15 i morgon. Men hon som bytte av mig lät mig ta rast lite längre. Så jag skulle hinna fika med folk eftersom Sandra fyller år idag. Jag har jobbat varje dag sedan förra onsdagen och vissa dagar dubbla pass. Missade ridningen igår igen eftersom jag jobbade, har missat 4 veckor i rad av ridningen nu. Men förut var det för att jag var sjuk, en förkylning som inte ville släppa, och febern kom tillbaka. Kanske svininfluensan??

Har matat, gjort rent åt katterna och sopat av mina skitiga golv här hemma. Nu ska jag åka och köpa florsocker så mamma kan göra kokosbollar, sen ska jag leta vettig present åt syrran. Hon önskade sig en orkideé, bra kokbok eller ridhandskar.. Fast helst ville hon ha pengar. SÅ hittar jag inget bra så kan hon väl få en hundring, det är iaf enkelt.

Usch vad uppe i varv jag är! Grymt stressad känner jag mig... Kan inte vara bra. Hoppas att jag får vara ledig i några dagar efter i morgon. Behöver det efter att ha jobbat 9 dagar i rad, nästan 100 timmar tror jag att det har blivit. Penningar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0