I Mora

Är i Mora nu. Åkte typ direkt efter jobbet i morse. Så nu har jag krypit under täcke och ska få några timmars sömn. Sen ikväll ska jag ut med Sara och hennes vänner på öltältet :) Lite extra fest när det är vasaloppsvecka i Mora :)


Varit riktigt knastrött nu på morgonen.. Saker och ting kopplar inte i min hjärna. När jag kom från jobbet tänkte jag ta TVn som står i baksätet på bilen ut på promenad för att bajsa. När farsan pratade om nåt med Dala Husby mindes jag inte vart det låg nånstans.. Lade hundmaten jag köpte här på willys på biltaket och fick syn på det när vi kom hit, tur att jag inte tappade påsen efter vägen.


SÅ lite sömn behövs verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0