Ledsen

Ja hon ringde ju mig i morse. Skulle ringa igen. Men istället ringde SvenOlof(han på AF) och berättade att dom INTE rekomenderade mig till utbildningen. Skrev skit bra på provet och praktiken har jag skött superbra, men den verkar dom inte ens bry sig om alls. Nä jag försov mig en timme en dag och kom 3 minuter sent en dag. Jag missade ingenting vesäntligt! Och så hade jag inte ringt och meddelat att jag var sjuk idag. Deras telnr ligger i bilen som står vid grannen och det är en stor åker med halvmeterdjup snö dit bort. Jag trodde inte att det var hela världen om jag berättade som det var när hon ringde. Eller det om att nr var i bilen och att det var långt dit sa jag inte. Men ändå. På det dom sa förra veckan lät det som att man skulle få börja bara man kunde svenska typ och fick hyfsat på provet. Jag var helt hundra på att jag skulle få gå.

Jävla kärring som inte ens ringer själv och tar diskussionen.

Sorry att jag inte kände mig motiverad att läsa i B-körkortsboken en hel dag till!

Förresten så vill jag få betygsätta lärarna vi hade. Siw som var allmänt sölig med allt hon gjorde, Oddbjörn som inte hade förberett vad vi skulle göra, Vi fick sitta och vänta snällt medans han gick och kopierade. Ska inte sånt vara gjort före lektion? Det viktigaste för dom var att fikarasten var minst en halvtimme och lunchen som skulle vara en timme var oftast längre än så innan dom kom tillbaka. Vi stod ute i snön aslänge en dag och väntade på att dom skulle komma.




Japp där försvann den positiva delen av mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0