onödigt

Hur onödigt var det inte att be att få vara ledig i natt eftersom vi ska till sthlm imorrn? Jag vaknade vid 2 och kunde inte somna om. Efter ett tag slog jag på TVn och tittade på Ally MCBeal, tog och gjorde en kopp oboy och en macka. Tänkte att det skulle ha en sövande effekt men nej.

Nu har jag slösurfat runt en stund.

Ska slå på och köra den här muskulära avslappningsövningen strax. Den brukar alltid få mig att somna och tar bara en kvart att göra.

På fredag natt ska jag köra min sista upplärningsdag på cykeldistriket. Sedan åker jag och farsan till Mora i helgen. Vasaloppet på söndag. Men jag åker väl mest upp för att hänga med Sara m.f. ut på fredag, öltält och trevligt folk :)

Det jävliga är att jag börjar jobba sen igen natten mellan söndag och måndag. Så under min helg i Mora kommer jag försöka tillbringa mycket tid till att sova.

Hoppas på milt väder de kommande 2 veckorna sedan :) Inte kallare än minus 5 grader tack, annars kommer jag förfrysa hönderna i mina usla handskar. Å Micke som bara kör i såna där gröna tunna vantar med gummiploppar, det skulle jag aldrig palla.

God natt.. NU ska jag slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0