personalmöte

Vaknade strax före 15 idag. AF gubben ringde och sa att han inte skulle vara kvar där längre än till 15 så jag skulle komma och fixa med papper i morgon istället. 


Messade Sandra och hoppades att hon skulle kunna motionera Krista. Men det kunde hon inte så jag drog dit och hann med en ganska rejäl sväng och hann i tid till personalmötet med tidningstjänst. Jag var riktigt effektiv med tiden för en gångs skull :)


På mötet fick vi lite "presenter", förstahjälpen kit, termos, kortlek och en T-shirt :) Känns lte som man börjar bli en i gänget när man får va med på sånt också, fast jag bara är vikarie. Men flera av gubbarna börjar bli gamla.. Asså en av gubbarna var ju 64 år och jag var osäker på om han hade fyllt 50 om jag skulle ha gissat åldern. Men åldersgissning är inte min starka sida ;-)
Fick presenter av TAB på personalmötet.
 
I november kommer tidningtjänst gå över till nå andra. Vi ska inte köra postbilar eller hålla till på posten efter det. Var och hur och sånt verkar ingen veta. Men dom bilar som ska användas var tydligen polo, caddy och nån slags skoda. PÅ andra håll har dom ersatt en del bildistrikt i stan med packmoppe, tänk om man skulle få lov att sitta på en moppe i -15 grader och kallare!! Fy satan vad man skulle frysa sönder händerna. Lite intressant äre iaf.


långhårigJag kom på att jag börjar bli ganska långhårig.. Ska man låta det växa vidare eller klippa av det? Får växa vidare nu iaf.. Har inga penningar att klippa mig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0