usch

Nu vet jag vad hon är för en sort. En som gillar att ha makt. Som gillar att dra ut på saker, så att jag får plågas. Tror ni man kan somna om efter ett sånt samtal. Vi får se hur det blir senare då.

Jag hatar att sitta av tiden så som vi fick göra förra veckan. För att vara jag så skötte jag mig exemplariskt. Visst jag råkade trycka på fel snoozeknapp en dag och blev därför en timme sen. Det var det enda. Och jag är faktiskt sjuk nu.

Nu måste jag gå upp och göra elda för det är bra kallt inne känns det som. Men helt lagom under mina 2 täcken.

Sanna skickade ett mess och undrade om jag skulle kunna jobba i natt. Jag har lovat att köra på fredag och lördag nästa vecka. Och så som jag mår i hals och sånt nu skulle nog förkylningen bara bli värre om jag var ute och sprang i trappor. Jag vill liksom inte hålla på och säga nej till jobb. Men jag tror att jag borde göra det för mitt eget bästa.. för att det ska funka i längden.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0