äsch

Äsch jag vek tvätten och kissade vovven på gården. Jag tar igen den uteblivna motionen idag imorrn. Ska rida Krista medans det är ljust, sedan rida Sabina(tror jag) på ridklubben. Dressyrlektion är bra träning, hade träningsvärk utanpå nedersta revbenen dagarna efter förra veckans lektion. Sen skulle jag vilja simma någon dag också.. Någon som vill följa med? Simma nånstan mellan 500 och 1000 meter. Får se om det passar någon dag.

Känns som jag har en hel del att göra denna vecka. Särskilt om jag och Erik ska till Rågsved och kolla på Steffe, då blire mycket i veckan. Thereses mamma bor tydligen i Rågsved nu, sa Therese :) Skoj, kunde man även ha hälsat på henne. Inte träffat henne sedan innan Therse fick Mynta när nu det var? Några år sedan. Hon är äldre än Frej iaf och han fyller 3 år på fredag. Så man kanske skulle ha en present till han och fika hos den brorsan på fredag. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: hewrunge

Nej men hej där :)

Ja, det har gått frammåt i rasande fart faktiskt.. och jag känner mig bättre/piggare än på mycket länge :) Om du har vägarna förbi Norberg så kanske vi kan ses :) Har ju fortfarande inte något körkort så jag tar mig fram med buss överallt, därför är jag inte i Hedemora så mkt.

Ja, nej, jag ska ändå inte uppsöka Arbetsförmedlingen.. jag söker på egen hand och lever snålt med pojkvännen så länge det går. Vi har talat igenom det där och räknat ut att det funkar. Och jag kommer att få jobba kvar här tillräckligt för att få lagom med pengar :) så det ornar sig.

Så du ska bli lastbilschaufför du? :D Det var som tusan! Hoppas att det går bra då! :)

Ska läsa igenom lite på din blogg här så jag blir uppdaterad :D Kram/ Hanna!

2009-01-20 @ 08:49:58
URL: http://www.metrobloggen.se/hewrunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0