giftermål

Jag har spelat sims hela kvällen.
Det är nog beroende framkallande. Men kul också. Dom jag spelat med ikväll har gift sig.. och dom väntade med sex till bröllopsnatten, hehe. Men nu är hon på tjocken. Tyvärr kunde man inte spela Pugh på deras bröllop. Om jag gifter mig ska bröllopsklockor spelas.

Nä, jag ska gå ner i tvättstugan och hämta min torra tvätt nu. Ola var här idag och tvättade massa täcken och filtar som varit i kojan. Å som nån pippi hade hållt till i och skitat ner. Så jag passade på och tvättade lite jag med.

Kvällspromenixa Lajka också. Kanske ta en riktig promenad.. har levt på några pannkakor, godis, läsk och potatisgratäng idag. Känns lite onyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0