God natt

För ca 2 timmar sedan kröp jag ner i sängen för att sova. Men blev ändå sittande i sängen med datorn. Har ont i magen.. tror det är mensen som behagar komma nu. Den kommer med så långa mellanrum att jag varje månad har hunnit bli lite orolig ju. Men om jag hade skrivit ner och kollat så tror jag att det är ungefär lika lång tid mellan gångerna.

Mockning på ridklubben kl 9. Enda dryga med det är att man måste gå upp på morgonen, annars brukar det gå ganska fort. Dom privatstallet får ju mocka åt sina egna hästar. Lite segt om vi blir klara för tidigt bara. Som sist fick vi söla bort en hel timme säkert för det andra redan var klart. Kom och fika med oss vid 11 eller nåt vet jag :-) Då ska skitgörat vara klart iaf, haha.

Men nu ska jag ta och försöka sova på riktigt, kanske besöka toan också. Man måste va nykissad för att kunna somna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0