idag

Jag är rastlös. Varit hemma bara idag. Sov till 13:50 precis lika länge som igår. Städat en del eftersom jag tänkte bjuda hit O på pannkaka, men dom kunde inte komma. För han skulle skjuta och äta pannkakor hos sin mamma.

Gick en halvtimmes promenad för en stund sedan. Träffade en annan hund som Lajka fick umgås lite med. Dom hade även en valp med på 9 veckor, jätte söt liten shäfervalpis :) Lajka vill också ha valpar... eller jag vill att hon ska ha det ;) Men om hon skulle få 9 st blir det svårt att hitta bra hem till alla tror jag. En skulle jag kanske behålla eller om mamma/Sandra får ta en.. men 8 st andra då?

Kommer bli svårt att somna i natt. Trodde ju att jag skulle ut och jobba även i natt, men så blev det inte. Tänkte åka till Ola, men kom på att det var bättre om jag stannade hemma i natt, rider Krista i morgon och går till AF och hör efter om hur det blir med den där utbildningen. Jag har fortfarande inte hört nåt och det var sagt att den ska börja på måndag. Ska jag bara åka dit på måndag eller? Haha! 

Åh kom just på att jag har 2 liter glass i Olas frys. Fan vad gott om den hade varit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0