Jag lever

Hej hej.
Jo då.. hade jag eget internet skulle jag uppdatera betydligt oftare. Men nu är det så att do jävlarna har sängt av mitt internet.. och skickat räkningen till inkasso. Jag betalade den idag.. så när och hur det funkar sedan vet jag inte. Ringer dem nån gång. Kan inte någon starta ett telefon/internetbolag som förstår sig på mig? Som hajar att papper ibland försvinner och att min hjärna ofta är förvirrad.. Så kan ni bara ringa och påminna mig och skicka räkningsjäveln direkt till min internetbank så den inte försvinner!!!! Slå gärna ihop den med den andra räkningen också, så slipper jag tro att "jo men har har vi ju telenor.. då har jag betalat räkningen dom skickar en påminnelse om".

Därför uppdaterar jag inte mycket nu.

Just nu loggar jag in för att få tag i adresser till folk som köpt skit av mig på tradera. Är förvånad att bara en av dem hade skickat ett mail och undrat vart byxorna hade tagit vägen. Men 96 mail hade jag fått på en vecka. Varav mindre än 10 var nånting att titta på. Man får så myclket skit från facebook.. och jag vet inte hur jag får skiten att sluta komma och jag kan inte ta bort alla jävla applikationer man la till där i början. Nu för tiden ignorerar jag nästan allt som folk skickar till mig.

Nä nu ska jag leta på adresserna och pyssla ihop dom där paketen. Tradera är kul att handla på, men jobbigt att sälja.. mer jobb än att samla och panta burkar. I jämförelse är en burksamlare miljonär typ ;-)

Jag finns då och då på msn via mobilen iaf. För dem som har min msn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den fantastiska tjänst du eftersöker kallas autogiro.

2009-01-12 @ 23:44:35
Postat av: Sara

Tips! Utse en speciell låda som du lägger alla räkningar i så fort de kommer så vet du iaf vart du har dem sen. Sen tar du en dag i månaden, förslagsvis den dag du får lönen och ser till att betala alla de där hemska räkningarna. Inte så kul att få prick hos fogden sen när du vill ta lån till ditt drömhus. Sätt en ej reklamskyllt på dörren så slipper du bli överöst med post varje dag. :-)

2009-01-13 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0