jobba?

Fan, kollade mina konton. Imorgon kommer jag ha 23 kr på kontot. Kan inte göra besöken om jag inte kan låna så jag kan handla med 500-lappar ju. Suck.. Skit att man inte kan jobba för att man inte har råd att jobba. Mamma har inte heller nå pengar, vi har inte råd att köpa hö till hästarna nästa gång det behövs ens.. Dom äter hö för ca 50 kr om dagen.. Karlssons som vi köper hö av är dyra 2 kr plus moms per kg. Kan det inte bli sommar om en vecka så dom kan gå på bete?

Ska höra om jag får låna pengar av farsan, för att kunna åka och jobba. Det tar bara emot att behöva låna.. Jag har i princip aldrig behövt göra det. Jag är ju den eviga utlånaren. Clabbe fick jag tillbaka av.. MIa är skyldig mig 170, men hon känner jag ju typ inte ens och kan glömma pengarna. Daniel dog och var skyldig mig över 1000 kr iaf, 1400 kanske det var. Men.. Denniz då? LÅnade inte jag ut en gång till han när det höll på att skita sig för honom? Fick jag tillbaka? SKa fråga honom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Man ska va jäkligt försiktig med att låna ut till folk som har svårt att handskas med pengar. Risken är väldigt stor att man inte får tillbaka dem. Sen tror jag inte att man hjälper dessa personer genom att låna ut. Då lär de sig ju aldrig att få sina pengar att räcka. Men att låna av sina föräldrar är en annan sak. Men föräldrar som lånar av sina BARN! De är fan pinsamt! Det är min åsikt.

2009-01-21 @ 19:45:40
Postat av: Anonym

Trodde du hade en pojkvänn, men de är kanske bara vissa dagar. Riktiga sånna hjälper till om de behövs...

2009-01-25 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0