Nähäpp

Nä nu mailade jag och får flytta mitt annonyma besök. Nog för att jag vid det här laget nästan kan alla frågor utantill. Men jag vill ändå ha papperet i bilen så jag kan anteckna på en gång efter besöket. Smyckesbutik.. Något förslag på nåt vettigt man kan köpa för 200?

Föresten så berättade mamma idag att Nina och Daniel ska få ett till barn, i slitet på augusti eller i början på september. Daniel hade berättat det igår. Och mamma hade fått för sig det redan på julafton sade hon men vågade inte fråga då. Hon sa att man kunde se det på auran. Jag tycker det är lite underligt när mamma snackar om såna grejer eller som när hon sa att hpn kände på sig långt innan likbilen kom förbi när Kenneth hade dött. Mammor ska inte tro på såna saker ju. Men tydligen så när mamma skulle få Erik så hade Lena André frågat henne redan på nyår, och sa att det syntes på ögonen. Erik kom i början på augusti. Så det kanske syns? Coolt. Jag tittade inte så mycket på Nina på julafton så jag missade väl det. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Mjo det stämmer att man kan se det på auran, men det förutser att man kan se auran förstås och då krävs det lite träning. Underligt att din mamma tror på sånt. Jag såg på syrran när hon skulle få Jenny. Det blir liksom ett större sken runtomkring den som är gravid. Verkar som att din mamma är en nypa synsk. Hihi!

2009-01-18 @ 09:58:31
Postat av: Lisa

Ja hon kanske är det. Undra om jag i så fall ockå kan ha lite sån förmåga?

2009-01-19 @ 22:48:30
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0