ridning ikväll

Men autogiro alltså.. Då måste man även ha pengarna på kontot när dom ska dras ju. Har kännt att jag inte vill ha det så. Oc jag brukar ha koll på mina räkningar, brukar oftast lägga in dem på datorn direkt när jag fått dem. De få gånger jag har missat är när syrran tagit och flyttat min post från hallgolvet till nån annanstans utan att jag vet det.

Ikväll är det första ridlektionen sen innan jul. Skoj :) Men jag har glömt påminna sandra om att pernilla bad oss göra teoriläxan och lämna in innan ikväll. Handlade om vad vi ville med ridningen, mål och sånt där. Och jag rider ju där för att mest hålla i gång min ridning och rida hästar som kan mer än mina och kanske lära mig nya saker och bli duktigare. Hmmm, jag tror fan jag just gjorde min läxa, haha. Men några förslag på särskilda saker har jag inte, jag tycker ju att det är bra som vi har gjort redan. Eller iofs? Kanske ta upp ämnet hästskötarexamen? Så vi även vid ridningen övar på lite annat i grupp. Alltid ha knoppat manen och lindat benen till lektionen.. Plus allt annat som ingår i det dära. Undra vad dom andra skulle tycka om den idén? Jag tycker det låter skitbra, sen åka iväg och göra provet.. I Rättvik sket jag i det där för jag ville slippa rida för Anna så mycket som möjligt, så jag hängde i skolans stall och hade ridning och körning där mest. Vi var ett helt gäng som ville slippa Anna. Dom i skolstallet var bättre lärare.

spänna sadelgjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0