Suck

Varför kan det inte vara enkelt?
Varför förstår du inte hur det känns för mig?


Nä jag åker och rider nu. Mamma har tagit ur Vega ur träning och ändrat sig angående galopper, så nu får hon galoppera igen. Vi har även minskat kraftfodergivan, så jag hoppas att hon inte är sådär överladdad som hon var sist. Det fastnade en hel del snö i hovarna sist jag red henne och när hon halkade lite när vi travade så skulle hon hålla på och bocka. Känns livsfarligt med en bockande häst om man inte har bra fäste under hovarna. Men lite gullig är hon ändå.
Jag och Krista
Fast jag red Krista, för Sandra hade precis ridit Vega när jag kom dit.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du lägga ner så mycket energi på att få "denne person" att förstå hur du känner? Är "denne" värd det om "denne" har så svårt för det?

2009-02-02 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0