trött

Upp om 6 timmar och jag har ont, fast jag tog en värktablett för ett bra tag sedan nu. Dom verkar ta lång tid för att funka på mig alltså. Trött som tusan är jag men magen gör mig spänd i hela jävla kroppen och kan inte slappna av och sova.

Sen har senaste dagarna varit fyllda med tankar och oro. Men det är ju saker som jag inte kan göra nånting åt.. mer än att lägga ner allt och skita i det, men det vill jag inte heller.

Utbildningen börjar nästa måndag. Två veckors förberedande urbildning först, sen bestämmer man om man ska fortätta eller ej. Skulle dom tycka att jag är helt störd kan dom välja att jag inte ska gå också, men jag tror inte att det ska behöva bli så, haha ;-)

Ja jävlar, hungrig har jag ju varit hela kvällen också. Käkade cashewnötter och drack haiwa och spelade sims så jag glömde att äta nånting mera. Ska ta fram bröd ur frysen som jag kan göra matsäck av i morgon. Men fan, jag behöver nog nåpt nu också. En varm kopp mjölk ska ju vara bra om man inte kan sova. Vi kör oboy, varm mjölk har man bara till semlor. Åh vad gott med semla.. en sån med vanilj i, mandelmassa är snuskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0