drömmar

Skulle upp senast 11. men legat och snoozat och slumrat till massa gånger. Drömt massor. Folk, fest, skridskor, bubbelpool, mens, en person?

Personen hade kort brunt hår och var jävligt trevlig.. Undra bara vem det var?
På den stora gräsplanen vid Erikshjälpen åkte folk skridskor, vi gick några stycken ner längs Gussarvsgatan och jag tjatade om att vi måste åka, och jag studsade runt och ville att den trevliga killen iaf skulle följa med. Ett par som åkte där nere var duktiga, isen verkade hur bra som helst. Men ingen ville följa med och åka. Sedan var vi plörsligt vid nån sjö utanför Hedemora, gick längs en väg med vass breid där vi gick. En person som utmärker sig i den här delen är en tjej som var från amerika så hon pratade mest amerikanska, kunde bara nåt enstaka ord svenska. Hon ursäkta sig för att hon var så kort? Varför man nu ursäktar en sån grej. Det var andra människor med under hela drömmen, men bara hon och den trevliga killen är dom jag minns lite svagt hu dom såg ut och det är inga jag känner. Jag hade även en killkompis i drömmen som jag ine har en aning om vem det var eller hur han såg ut. Bubbelpoolsbadet var bland det sista jag drömde. Det hände en massa innen också, men orkar inte skriva oh minns inte så bra. Men hmm jag har inget minne av att jag skulle ha badat naken, men jag minns den trevliga killen när han till slut skulle bada.. Vi hade tjatat länge, men han sa att han hade för liten snopp och inte ville bada för det typ. Och när drömen kom så pass långt att han skulle kliva i så såg den först normal ut men ju närmre mot poolen han kom desto mindre blev den. Men fortfarande inte kontigt liten. Haha, lite sjukt alltså.

Ja just ja pircingar var med tidigare i drömmen också. Jag hade en stor och grov neongul som satt både i sidan av läppen och i örat. I drömmen var det inget särskil konstigt med den, haha. Men det här drömde jag ganska tidigt, var nog här den trevliga killen dök upp från början. Hade hade nog också någon piercing, men annars såg han väldigt vanlig ut, lite stil och klass eller vad man kan kalla det.

Varför drömmer jag om helt främmande personer? Förra natten var det också en helt främmande peson jag drömde om, en lite yngre person och vi åkte buss. Förut har jag oftast dröm om folk jag redan känner. Lite tråkigt tycker jag att det är att drömma om okända människor. Fast spännande också.. Jag vill ju hitta dom i verkligheten också nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0