hemåt snart..

Ska åka ifrån stugan imorrn.. som är idag egentligen. Ner till Falun och kolla in Slaggstensfestivalen. Västerbrokören ska spela och det har jag sett fram emot länge.

Var på väg att gå och lägga mig för över en timme sedan, men så började Sandra göra te och skulle käka mackor med räkor på, så nu sitter man här proppmätt istället för att snusa i sängen. Tror jag går upp och sover på vinden denna natt också. Mysigt där.


Haft några bra dagar här uppe. Cyklade ca 1 mil i måndags, igår var vi och badade i Öje och handlade i Malung och glodde på folk (dansbandsveckan), idag har vi varit vid Siktjärn.. men solen gick i moln efter en stunds solande så jag badade aldrig. Jag badade ju igår och tvättade håret å så. Det var bara 17,5 grader i den sjön, Sandra den fegisen betalade för att duscha i campingens duschar i Öje. Men det var bra att hon var en fegis för nu vet jag att man kan åka dit och duscha för nån femma :) Fixar hon att duscha på 15 kronor måste jag fixa det på 10 kr och normalt folk på 5 kronor :D Det kan det väl vara värt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0