okej

Det känns ganska okej just nu faktiskt.
Efter en allt för alkoholdrypande helg.. som kändes ganska förjävlig från början, men det blev bättre och efter en söndagkväll i Borlänge så känns det helt okej ändå.

Däremot borde jag sova nu och inte sitta här och skriva. Nickade till kanske 10 minuter under Beckfilmen ikväll, vaknade av att jag hade dregglat på kudden (fräscht), sen slutade filmen och jag trodde att jag enkelt skulle somna, men blev bara mer pigg. Glömde ta med en bok att läsa och här uppe fanns det bara olika lagböcker och nån bok där det står produktfakta- inkontinens. Inget jag har någon lust att läsa. Tror jag smiter ner och kollar om det finns nåt vettigare där nere.

Hittade en pocket. Paulo Coelho- Veronika bestämmer sig för att dö. Få se om det kan va nåt.. troligtvis intressantare än inkontinensskydd.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har just läst den. Den är bra!

2009-07-31 @ 22:15:51
Postat av: Lisa

Jag har läste halva boken den där natten. Känns som det står en hel del vettiga grejer i den. Får fortsätta natten mot måndag..

2009-08-01 @ 14:05:23
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0