Peace and love...

Jag jobbade på peace and love. Tunnor med kiss och bajs! Var faktiskt mer okej jobb än jag trodde. Kan tänka mig att göra det på fler ställen. Det enda som verkade lite krångligt och tungt för mig var när allt skulle packas ihop och toaletterna skulle upp på släpvagnarna. Behövde inte göra just det momentet iaf.

Såg aldrig Sundström. Jag offrade hans spelning för Gogol Bordello! Och det tror jag var rätt gjort :-) Jag är förvånad själv.

Drack inte särskilt mycket, bara lite varje dag. Jobbade liksom till mitt i natten på både fredagen och lördagen. Men lite alkohol före jobbet skadar väl aldrig!? Haha :D

Hade trevligt sällskap större delen av tiden där. Både på jobbet och på fritiden.

Boende och tillgång till dusch på hushagsgymnasiet var inte heller helt fel.

p&l 2009Thåström, aaahhh.

Linus P&L 2009Linus

P&L 2009Jag i jobbkläderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0