planer

Jag oroar mig och tänker för mycket.

Drömde i natt. Om bajstunnor, peace and love och Daniel. Det var länge sedan jag drömde om han nu, men då och då gör jag det. Tycker om att drömma om honom, för det är så skönt att ha honom "levande" för en stund. Sen blir jag alltid besviken när jag vaknar och förstår att jag bara har drömt.

Jobbar ons, tors och fre, sedan är jag ledig i 6 dagar. Planerna är att dra till stugan och sedan den 16e juli kolla på Västerbrokören i Falun :D Liten minisemester med bra avslutning. Vill någon följa med? Tror Sandra ville med till stugan iaf, skulle vara trevligt om man var ett gäng. Kunde fiska, bada kanske hyra sån där man cyklar med på järnvägen (fan ordet försvann just när jag skulle skriva det) Mycket där uppe hänger ju på om vädret är trevligt eller inte. Fast grilla korv vid öppna spisen är också mysigt när det regnar.

Dressin!! Nu kom ordet :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0