plugga

Alltså får man läsa matte C på fritiden typ och inte blanda in CSN och fortsätta vara arbetslös och jobba då man får jobb typ? Kollade i en brochyr på AF från Hedemora lärcentrum och dom tycker ju att man ska läsa sånt på egen hand med lite hanledning typ bara. SÅ då väljer man ju själv när man gör det.

Jo jag vet att jag inte har någon diciplin för sånt :(

Men det hade varit bra att få matte C och matte D inläst nån gång. Kanske skulle fråga Daniel om han kan ha lite privatundervisning med sin syster då och då? Känns fan kasst att vara den som läst minst matte förutom Erik då i syskonskaran. När det egentligen är nånting jag har haft lätt för och gillat. Jag är ju till och med matteskadad och måste räkna kakelplattor på offentliga toaletter för att kunna slappna av och göra det jag ska där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0