Midsommar

Vad ska alla göra i midsommar?
Snackade lite med Emma tidigare idag. Hon skulle till logen och dalen. Logen hade jag helt glömt bort att man kan åka till. Var 5 år sedan jag var dit sist, då var jag nykter och var dit för att kolla på farsan och hans band. Vi får se om jag följer med dit.. det brukar va dyrt.

Annars har jag haft två olika val. Viljan ute på älven i Grådö eller stugan och fest i Venjan. Jag vill ju till båda ställena! Kan man inte klona sig själv?

Annars är jag inte den som firar midsommar så mycket. Maten är ju samma som jul och påsk typ, massa kött typ. Och sill är ganska äckligt.. Men potatis är fint, så okej jag ska försöka äta lite färskpotatis i år då. Med dill och gräddfil eller vad det är man brukar ha till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0