25 år

Min sista dag som 25 åring.

Den dagen kanske man skulle fira egenligen.

Ja ja skit samma, det har jag inte gjort. Om man inte tycker att fira och dammsuga är samma sak :) Har städat ganska rejält, men lite småplock är kvar tills i morgon också. Hade tänkt hinna rida idag men det hann jag inte med innan det blev mörkt.

Får sticka ut och rida direkt när jag vaknar i morgon. För eftermiddagen kommer nog lite släktingar och fikar. Jag hade tänkt hinna baka bullar, men det känns som att tiden kommer försvinna allt för fort iaf. Ingen idé att baka nu, jag börjar bli trött. Kollar på Beck, många av Beckfilmerna som har gått nu har jag inte sett förut, kul :)

Å tandläkarbesöket då. Tur att ungdomar har det ganska billigt, men 240 kr för att få veta att dom INTE ska dra ut visdomständerna nu, skrapa lite lite tandsten, få höra att det inte är bra att småäta och att jag borde ta ur piercingen. Det var alltså ganska onödigt att gå dit.

Är "hugaligen" ett ord? Tror dunderklumpen säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0