blä

Olustig känsla nu.
Ridlektionen kändes inte särskilt lyckad. När vi galopperade så åkte sadeln fram så jag fick hoppa av och dra bak den och trixa för att lyckas spänna sadelgjorden ett till hål. Så vi hann inte galoppera något mer. Hade varit intressant att veta om vi skulle fåt massa tokfart av det eller inte. Sen red vi öppna på medellinjen och det gick vingligt och sådär, men öppna kan jag iaf rida hyfsat även om hästen aldrig hade gjort det på en öppen linje. Efter långsidan skulle vi rida sluta och det är ju skitsvårt. Jag fattar inte hur man ska få i baken. Elller jag fattar det teoretiskt ju, men när man ska göra det praktiskt så är det inte så lätt. Så det kändes ganska kasst. Plus att fröken där nere blev irriterad av att rida, suck!! Ge mig en fungerande kropp!

Handlade lite på Rätt pris när jag åkte hem. Råkade lägga pengar på en svindyr hårfärg. Blir den som jag tänkt mig så blir det snyggt, men släpper den lika fort som den jag hade i senast blir jag riktigt besviken. Den jag hade i sist var iaf billig.

Sen när jag kom hem kom jag på att jag glömt köpa hundmat. Men hon har några bitar kvar, så hon får klara sig tills imorrn.

Hade iaf trevligt hos Lina förut idag. Jag måste se till att träffa vännerna oftare. Nu bor hon ju bara några kilometer utanför stan. Lajka var duktig och låg ute på altanen där medans vi åt bär och glass.

Hoppas olustkänslan försvinner av att titta på Andra avenyn :-)

Om det inte funkar så borde en hårfärgning pigga upp iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0