borta

Mina grejer är ofta borta, men brukar dyka upp till slut. För någpn dag sedan hittade jag pircingringarna som varit borta i säkert ett halvår. Det var skoj :)

Nyss loggade jag in på min gamla skunk.nu Och där har jag en T-shirt på en bild som inte är särskilt gammal.. Köpte på tradera för max 2 år sedan skulle jag tro. Men jag har inte sett till den på jätte länge?? Och mina svart/vitrutiga byxor, dom som jag köpte på JC? Vart har dom tagit vägen? Saknar T-shirten mest iaf. Den var sådär lagomt slapp, fast inte för slapp. Tjejmodell men som inte är för närgången i armhålorna, hatar t-shirtar som är för nåra i armhålorna.

Sitter i mammas soffa nu. Åkte med Sandra hit i eftermiddags eftersom jag inte har bensin i bilen. Kom sedan på att jag hade tandläkartid i morgon i Säter.. lika bra att va kvar här dårå tänkte jag. Iförd kläder jag haft i stallet och ridit i så dom luktar både häst och svett.. hehe. Usch! Men här finns ingen bil att ta sig in till tandläkaren, men mamma löste det hela åt mig med en hundring. Jag åker med Sandra när hon ska till skolan i Hedemora i morgon bitti, hem till mig och duschar och sedan får jag tanka min bil för hundringen :-) DÅ tar jag mig till tandläkaren iaf. Tandläkaren får skicka kostnaden på räkning, suck.

Hade jag stannat kvar här i morgon hade jag faktiskt fått duscha här.. och sedan låna kläder av Sandra om jag inte hade lämnat kvar nåt vettigt. Vet att jag har ett nattlinne och en kjol i hallen, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0