Grannar

Tycker inte att det känns direkt tryggt att åka till jobbet i natt. Niklas Franzen, min kära granne, slamrar upp pch ner för trappen här ute med ett basebollträ i handen. Inte är han nykter heller.. Törs man gå ut? Lajka måste kissa innan jobbet så jag måste ju gå ut fler än en gång också.

På måndag ska jag titta på den där lägenheten. Där borde det vara lugnare i huset. Tänk om jag hade ett jobb där man skulle börja kl 6. Då skulle man inte vara särskilt imponerad av att bli väckt mitt i nätterna. Nu var det kring 1 jag vaknade av slamrandet. Andra gånger brukar det va kring 3 dom kommer hem och drar på skit hög musik. Jag sover ganska tungt och har inte störts så mycket, men när Sandra har sovit här så har hon ju legat vaken för dom har fört liv.

Ally Mcbeal och hundrastning nu då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha är inte Niklas ofarlig? Vad vet jag iofs jag känner inte honom alls. Du får fråga Emma B. Drygt med dryga grannar!

2009-03-05 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0