Helgen

Det blev bara jag och Sara som gick ut i fredags. Vi tog det ganska lugnt.. Sara ville dansa massa, jag försökte gilla det ett tag. Men vid ett gick vi därifrån iaf. Jag var både hungrig oh trött, fast jag hade sovit 3 timmar på dagen och vi käkade vid 18 och var proppmätta innan vi gick till tältet. Sov som en gris till kl 13 på lördagen. Märkte inte ens när Sara gick upp, haha.


Sen blev det en promenad tillbaka ill Noret. Om det inte avr så att Sara har sina kaniner där så hade jag nog ringt efter skjuts. Men det var hur fint väder som helst så det var bara trevligt med en lugn promead i solskenet.

När jag kom till Noret så hade min bror(Erik) kommit dit också. Jag försökte övertala min far att vi skulle åka skridskor. Han var negativ, men när Erik ville åka och vi hade letat på 2 par gamla skridskor så följde han med i alla fall. Lajka tyckte vi va knäppa och sprang och skällde på oss om vi åkte fort.


Det kom förbi en kille som visade sig vara kanadensare. Han frågade om han fick prova en av våra sparkar. Såg roligt ut med nån som aldrig hade åkt spark, hihi. Han tyckte att det var ett bra och miljöänligt transportmedel. Han tyckte även att vi i Sverige brydde oss mer om naturen än vad dom gjorde.


Nu ska jag jobba om en liten stund.. Bäst att börja klä sig. Bildistrikt i natt, tack vare att Johanna är sjuk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0