Rubrik

Ont i knäet även i natt :(
Tidningarna kom sent. först 03:45 kom jag iväg. Så jag delade ut ända till kl 7 idag. Nysnö och oskottat överallt.. Svårt att komma iväg framåt med biljäveln på massa ställen.

Gjorde inget att det tog lång tid att jobba i natt. Kommit hem och käkat och tagit ett bad. 8:30 ska jag vara på AF på nån rekryteringsdag. Tur att jag sov 4 timmar innan jag jobbade. Men jag känner i ögonen att jag börjar bli rejält trött.
 
Sen ringde jag på en lägenhet igår. Med hyra på strax under 800 :) Han skulle få nycklarna idag och ringa om när jag kunde komma och titta. Så det är ju spännande. Visst, etta med kokvrå men med den hyran är det värt att bo lite trångt. Det var iaf badkar och har man bara ett badkar är jag nöjd :D

Nä nu måste jag klä mig och ge mig iväg. Helst skulle jag vilja hinna sminka och fixa håret också. Men det känns inte motiverat idag när jag ändå bara ska hem och sova efteråt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig hyra! Ligger lägenheten i Hedemora eller? Hur funkar det med Lajka?

2009-03-03 @ 19:44:36
Postat av: Lisa

Japp, uppe på Åsgatan. Han ringde i eftermiddags och på måndag och tisdag skulle folk komma och titta. Så jaf ska försöka titta så tidigt som möjligt på måndag. Det är nog inga problem att ha Lajka där. Den enda som kanske inte får plats är väl kaninen. Men så fort det bli varmare ute kan han flytta hem till mamma.

2009-03-05 @ 01:59:10
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0