Tidig morgon

Eftersom jag jobbade förra veckan så är mina dygn lite knasiga. Somnade före kl 18 igår. Varit uppe sen 4 eller nåt idag. Kunde liksom inte sova mera. Kollat dåliga TV-program, tvättar i tvättstugan och spelar sims.

Funderar på att åka nånstans.. nåt trevligt ställe och se när solen går upp. Eller är det mulet? 

Annars kanske jag bara går ner och hänger tvätten.

Gubben med lägenheten svarade inte i telefonen igår så den fick jag inte titta på. Försöker väl ringa han idag igen.  Skulle ju vara så jäkla bra med en sån billig hyra. 

Var hos Ola i helgen. Åkte skidor och grejer  söndags. Skulle vilja dra till någon pulkabacke och åka trickskidor eller nåt någon dag :) 
Skidåkning.

 
Ridning ikväll dårå. Hoppning. Var inget förra veckan och jag har knappt ridit nåt alls senaste veckan så det känns ovant. Red Krista i fredags kväll iaf. Men det kändes slafsigt och ovant det med, eller så berodde på dom usla skorna jag hade.

Nä nu ska jag ta hand om "simmarna" lite innan jag hänger tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0